BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 24 April 2011

sayer sayank awaq

Cerita ni tntng seorng prempuan yg syg sngt2 kt sorng lelaki ni..
dan lelaki tu pon syg sngt kt pompuan tu... Cerita ni brdasarkn cerita benar.. 
Jln hdup manusia jgk... And ni adalah luahan hti prempuan tu yg prempuan tu nk sngt lelaki tu tahu...

Awak...
Saya rindu sangat kat awak...
Kenapa awak jauh sangat ngan saya...?
Saya nak sangat jumpa awak...

Awak...
Saya sayang sangat kat awak...
Tapi saya takut...
Saya takut kalau orang lain ambil awak dari saya...
Tapi saya lagi takut kalau awak yang tinggalkan saya...

Awak...
Awak tahu tak macam mana sayangnya saya kat awak...?
Kenapa awak selalu buat saya menangis sebab teringatkan awak...?
Saya nak awak selalu datang menemani saya...
Sebab saya nak selalu melihat awak...
Melihat senyuman awak...
Melihat cara awak memandang saya...
Dan melihat awak berbicara dengan saya...

Awak...
Kadang-kadang saya rasa bersalah ngan awak...
Sebab saya rasa awak tak bahagia ngan saya...
Walaupun awak cakap awak sanggup bersama saya selamanya...
Saya rasa bersalah sebab saya tak dapat bagi awak kebahagiaan macam pasangan lain...

Awak...
Awak tahu tak kenapa saya sayang sangat kat awak...?
Sebab awak tak pernah menyakiti saya malah awak menangis ketika saya menangis...
Tapi... takdir dah tertulis yang kebahagiaan kita cuma sementara waktu saja...
Dia pun tak mengizinkan kita...
Tapi saya bersyukur sebab sekurang-kurangnya Dia cuma uji kita sementara bukan selamanya...

Awak...
Saya tertanya-tanya juga kenapa Dia buat kita macam ni...?
Tapi saya tak salahkan Dia sebab saya tahu ada hikmah disebaliknya...
Walaupun sakit untuk saya tanggung tapi saya cuba juga...
Mungkin Dia nak uji kesetiaan kita...
Dan yang paling penting mungkin juga Dia nak hadiahkan kita kerinduan yang berpanjangan...

Awak...
Saya cuma nak awak pegang janji-janji awak...
Saya tak harap apa-apa dari awak...
Saya tak nak harta, wang dan darjat dari awak...
Saya cuma nak kasih sayang,cinta dan doa dari awak...
Sebab kasih sayang saya pada awak tak kan hilang...
Kesetiaan saya pada awak pun tak kan hilang…
Seperti setianya cahaya kepada matahari…
Dan seperti setianya pasir kepada pantai…

Awak...
Saya tahu awak sayang saya kan...?
Saya tahu awak tak kan tinggalkan saya kan...?
Jadi buktikan pada saya...
Jadikan saya kekasih halal awak suatu hari nanti macam yang awak impikan dan yang awak janjikan dulu...

Awak…
Terima kasih sebab awak sudi menyayangi saya…
Terima kasih sebab awak sudi menunggu saya…
Terima kasih sebab awak sudi menerima saya apa adanya…
Terima kasih sebab awak sentiasa ada pada saat saya perlukan awak…
Dan terima kasih sebab awak buat hari-hari yang saya lalui sentiasa bahagia…


Mcm tu ar luahan hati prempuan tu yg dia nk smpaikn kt lelaki tu... 
Tp malang sekali sbb semuanya dh trlambat... Jodoh diorng x pnjng and prempuan tu x smpt bgthu lelaki tu..
Lelaki tu dh tnggalkn prempuan tu... Lelaki tu x kotakn jnji dia mcm yg dia ckp dlu.. 
Sdih skit la kn.. Tp smpai sekarng prempuan tu still syg kt lelaki tu.. 
dan permpuan tu prcye mne la thu klau2 satu hari nnti keajaiban akn brlaku...

*So kpda sesapa yg msih ade psngan tu..
 hargai mereka smentara mreka msih ade di dpn mata anda dan msih mnjdi milik anda....
 Luahkn ape yg anda nk luahkn kpdanye smntara msih blom trlmbat... 
Jgn jd mcm prempuan dlm cite ni... X smpat nk luahkn.. Llaki tu dh pegi... 
Jd hrgai psangan anda... Sbb sume yg dtg psti akn prgi... Jgn anda mnyesal di kemudian hari nnti..

1 comments:

chenta anyss said...

twiin i like giler this n agkk terase.. u make me sad r twiin~:(((