BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 3 May 2011

luahan haty !




herm ! oke x jea wear shawl !

awaq. .




ade bende yg saya nk bagy taw at awq. .
rahsie saye yg saye smpn dlm aty saye. .
da lame sy smpn ahsye ni. .
mgkn ini mase yg sesuay tok saye bgy taw at awq. .
awq. .
da lame ite berkawan. .. .
tnpe di duge. .ite dipertemukan. .
dgn secare x sengaje. .
allah pertemukan antre saye dgn awk dgn sebuah persahabatan. .
awq. .
awq taw ax. .
awq panday ambl aty sayer. .
dgn jenake awq . .
mmbuatkan sayer tersenyum. .
apabile awq bercakap dgn saye. .
hati saye amat berdebar. .
n apabile awq pandank saye. .
saye ase dunia seakan milik saye dgn awq. .
awq. .
setelah lama ite berkawan. .
tibe2 hader satu pasaan yg aneh. .
dimane saya merasakan yg saya suka kan awq. .
dan mula menyanyangi awq. .
awq. .
dari hari ke hari sayer memendam rasa. .
sy nk luah kn tapy saya x boley berbuat demikian. .
inilah kali pertama, ,
saya sygkn seseoank seikhlas aty saye. .
awq. .
saye tetap menanti awq. .
saye sayank kn awk. .

p/s ~ hnye luahan dlm blog ini. .
mood ~ ase2. .cdey laa

0 comments: